Tanítási módszerem

Az én módszerem hosszú versenyévek tapasztalatára és a modern technológiai fejlődés együttes alkalmazására épül.Természetesen kidolgoztam magamnak a leghatékonyabb oktatási formát, ami nekem és tanítványaimnak 95%-ig bevált. 2009 óta több mint 1000 gyermeket tanítottam úszni személyesen. Nincs szomorúbb hír számomra, mint az, ha gyermek vízi balesetről hallok, mondjuk egy nyári vakáció folyamán. Alapszintű tudás mindenki számára, hogy tudjon úszni! Ahogy az írástudatlanságot, úgy az úszástudatlanságot is fel kellene számolni.

Első a biztonságos vízben tartózkodás. Ez különösen fontos a gyermekek számára, mert minden szokatlan pillanat esetében, például amikor megmerülnek, megijednek és pánikba esnek, tehát gondolkodásukat, önuralmukat elvesztik az kapkodásba megy át. Ez rossz élménnyé válik, ezért vannak akik feladják ilyenkor, vagy elsírják magukat, hosszas vígasztalás után lehet visszahozni a vízbe.

Második a fegyelmezettség, melyben biztonságos vízben tartás, figyelem lekötés a cél az óra végéig. Nincs rosszabb óra, mint amikor néhány perc után már fegyelmezni kell az előrehaladás érdekében. Ez sokféleképpen történhet, annak függvényében, milyen képességekkel rendelkeznek a növendékek. Vannak, akik foyamatosan terhelhetők, vannak, akiknek szünetet kell tartani a figyelem fenntartása érdekében, melyben játékkal, pihenéssel lehet feloldani a feszültséget.

A harmadik maga az oktatás, amely műhelytitkokat tartalmaz. A részletekről ezért erről többet nem is mondanék.